شرکت ایمن معدن مولد

ساخت وبلاگ

نصب و تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی

برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی کنترل ویژگی های ژنراتور را تنظیم می کند که موتور رابط با عملکرد ژنراتور کار می کند و اجازه می دهد تا موتور و ژنراتور توسط یک جزء کنترل شود.بنابراین تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی باید به درستی و دوره ای انجام شود.

این پانل ها با مشاهده اطلاعات آسان ، کنترل های مجموعه ژنراتور و زنگ هشدار و نظارت آسان را در اختیار کاربر قرار می دهد. بسیاری از تأمین کنندگان گزینه هایی را به پانل ها مانند اندازه گیری AC و نمایشگرهای الفبایی اضافه می کنند.

 

پیکربندی ژنراتور چندگانه

در بسیاری از تأسیسات بزرگ از چندین مولد در پیکربندی موازی استفاده می شود. پیکربندی موازی مقرون به صرفه تر است و می تواند پیکربندی افزایشی را نشان دهد.

برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی بسیار متداول در ژنراتورها از حدود 50kVA به بالا است. این امکان را برای شروع دستی و اتوماتیک ژنراتور فراهم می کند. پنل های Deep Sea عموما بسیار دوستانه هستند و دکمه های ساده ای دارند در حالی که هنوز هم می توانند به اطلاعات زیادی دسترسی پیدا کنند. همچنین تنظیمات موقت را متناسب با تمام نیازهای شما فراهم می کنند. تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی باید توسط متخصصین انجام شده تا از لطمه به دستگاه جلوگیری شود.

نحوه تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی:

قبل از تنظیم مجدد هشدار ، اطمینان حاصل شود که دلیل یا رویدادی که منجر به فعال شدن دکمه اضطرار می باشد متوقف شود یا برطرف شده است. پس از تأیید این امر ، تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی به شرح زیر است ...

قبل از تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی  اطمینان حاصل شود که توقف اضطراری آزاد شده است. بستگی به دکمه Stop خاص استفاده شده از این روش ممکن است با کشیدن آزاد شود ، پیچاندن رها شود (این سبک دارای فلش های حک شده روی آنهاست). در هر ژنراتور معمولاً دو دکمه توقف وجود دارد، یکی در داخل و دیگری در خارج.

پس از اتمام تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی ، باید زنگ خطر خاموش شود.این کار ابتدا با فشار دادن دکمه بی صدا / سکوت انجام می شود.

نکات مهم برای تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی:

برای تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی به یکسری نکات باید توجه کنیم:

  1. تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی حتما توسط افراد متخصص انجام شود.
  2. به نمایندگی های مجاز برای تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی مراجعه کنید.
  3. قطعاتی که برای تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی اصل باشند.
  4. به طور دوره ای تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی انجام شود تا از آسیب جدی به دستگاه جلوگیری شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی می توانید به سایت شرکت ایمن معدن مولد مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی در مورد تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی را از متخصصین دریافت کنید.

 

شرکت ایمن معدن مولد...
ما را در سایت شرکت ایمن معدن مولد دنبال می کنید

برچسب : تعمیر برد کنترل دیزل ژنراتور دیپ سی, نویسنده : madan immenmadan بازدید : 292 تاريخ : پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:21

مجموعه های مدرن ژنراتور امروزه دارای یک نوع کنترل پنل هستند و دارای گزینه های مختلف نظارت هستند. حداقل ، توانایی شروع به کار و متوقف کردن ژنراتور برای حفظ استمرار قدرت بسیار مهم است. و همچنین سوئیچ مهم "خاموش اضطراری"!

برد دیزل ژنراتور به چندین سنسور در سراسر واحد متصل می شود تا اطلاعات حیاتی در مورد کارایی سیستم ، ولتاژ و ساعت کار در اختیار شما قرار دهد. در صورت اشتباه بودن ، آلارم را فعال کرده و هشدارها را نشان می دهید. مورد استفاده در رابطه با سوئیچ انتقال اتوماتیک (ATS)؛ کنترل پنل می تواند ژنراتور را فوراً تشخیص دهد که قطع برق تشخیص داده می شود.

استفاده کامل از برد دیزل ژنراتور به شما کمک می کند موتور ژنراتور خود را از فشار کم روغن ، دمای بالای روغن ، نوسانات سطح خنک کننده و انواع خطرناک موتور محافظت کنید. همچنین به محافظت از دینام در برابر خرابی مدار و اضافه بار سیستم کمک می کند. با افزودن برد دیزل ژنراتور قابل ارتقا ، کاربران می توانند پارامترهایی را که باید مورد نظارت قرار گیرند و همچنین سفارشی سازی الزامات و هشدارهای خودکار را شناسایی کنند.

 

انواع برد دیزل ژنراتور:

برد دیزل ژنراتور تک سیگنال: دامنه برد دیزل ژنراتور تک سیگنال برای هر دو برنامه اتوماتیک خرابی خودکار (AMF) و دستی از راه دور (MRS) مناسب هستند.

برد دیزل ژنراتور با کنترل چند گانه: برد دیزل ژنراتور دارای طیف گسترده ای از کنترل کننده های مناسب برای برنامه های کاربردی تک و چند است. این طیف پیشرفته برد دیزل ژنراتور به منظور ساده سازی نصب ، پیکربندی و مدیریت این برنامه های پیچیده طراحی شده است.

برد دیزل ژنراتور برای کنترل گاز: کنترلر یک کنترل کننده درجه صنعتی برای ژنراتورهای موتور بنزینی است.

برد دیزل ژنراتور برای کنترل های ترکیبی: برد دیزل ژنراتور سیستم های قدرت ترکیبی از دیزل و اشکال تجدید پذیر تولید برق هستند. این نوع سیستم برای جزایر ، معادن و سایر مناطق از راه دور که از منابع تجدید پذیر برای تکمیل ژنت های دیزلی استفاده می شود ، مناسب است.

 

برد دیزل ژنراتور چیست؟

برد دیزل ژنراتور یک صفحه کنترل و رله برای کنترل خط یا ترانسفورماتور مربوط از طریق سوئیچینگ در فضای باز در پستهای مختلف 11KV و 33KV طراحی شده است. پنل های برد دیزل ژنراتور به طور کامل با کلیه رله های اصلی و کمکی ، فیوزها ، پیوندها ، سوئیچ ها ، سیم کشی ، برچسب ها ، بلوک های ترمینال ، پایانه های زمینی ، فریم پایه ، پیچ های پایه ، روشنایی ، کابل و غیره کامل هستند. برد دیزل ژنراتور مورد استفاده برای کنترل و نظارت بر تجهیزات الکتریکی مانند ترانسفورماتور ، ژنراتور و مدار شکن. صفحه کنترل داخلی برد دیزل ژنراتور برای VCB در فضای باز شامل رله عددی IDMT ، رله Master Trip رله ، رله نظارت بر مدار سفر ، نشانه ها و متر و غیره است. این پانل های برد دیزل ژنراتور بسته به نیاز مشتری در ترکیب های مختلفی به صورت یک مدار تک یا چند مدار موجود است.

 

 

شرکت ایمن معدن مولد...
ما را در سایت شرکت ایمن معدن مولد دنبال می کنید

برچسب : برد دیزل ژنراتور, نویسنده : madan immenmadan بازدید : 278 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 17:21

وظیفه برد کنترل دیزل ژنراتور چیست؟

ما یک خط گسترده از پانل های برد کنترل دیزل ژنراتور را می توان با هماهنگ سازی از راه دور دستی یا کارایی پیشرفته از راه دور ارائه دهیم. خط ما یکپارچه با مجموعه های برد کنترل دیزل ژنراتور کار می کند که به لیست گسترده ای از گزینه های عملکرد امکان پذیر است. برد کنترل دیزل ژنراتور شامل همه چیز از نظارت بر ژنراتور شما از راه دور - تا خاموش شدن موتور ، هشدارها و تمرین کنندگان می شود.

صفحه کنترل ژنراتور باید به دور از ژنراتور قرار داشته باشد اما در همان اتاق باشد. فاصله بین ژنراتور و کنترل پنل باید بیش از 1 متر باشد. برد کنترل دیزل ژنراتور یک قطعه اصلی در ژنراتور می باشد که اطلاعات مختلف را از ژنراتور دریافت می کند و آن ها را نمایش می دهد.

نظارت از راه دور دیزل ژنراتور که توسط برد کنترل دیزل ژنراتور صورت می گیرد شامل نظارت بر مصرف سوخت و نظارت بر پارامترهای عملکرد موتور است. برد کنترل دیزل ژنراتور نظارت به برنامه ریزی بهینه سازی و سوخت گیری به موقع کمک می کند، همچنین برد کنترل دیزل ژنراتور برای تعیین و جلوگیری از سرقت سوخت و خرابی ژنراتور مناسب است.

سیستم های مدیریت سوخت دیزل

ذخیره سازی و مدیریت انتقال سوخت دیزل یک نیاز اساسی برای هر سیستم ژنراتور اضطراری است که ژنراتورهای دیزلی کار می کند.

طیف وسیعی از سیستم های برد کنترل دیزل ژنراتور ما به گونه ای طراحی شده است که بصورت خودمختار یا به عنوان بخشی از بسته سیستم کنترل ژنراتور کامل ما کار کند.

اطل کار برد کنترل دیزل ژنراتور نظارت برد کنترل دیزل ژنرراتور بر عملکرد ژنراتور می باشد.

برد کنترل دیزل ژنراتور اتوماتیک به عنوان پشتیبان از شبکه استفاده می کنند برد کنترل دیزل ژنراتور اتوماتیک برای مواقعی که برق قطع می شود بسیار کارآمد هستند. در این مواقع برد کنترل دیزل ژنراتور به صورت خودکار برق را به حرکت در می آورد و به سیستم انتقال می دهد.

از آنجا که یک منبع تغذیه مداوم با ولتاژ بالا برای حفظ عملیات بدون توقف در صنایع مهم برای انجام ماموریت مورد نیاز است ، از جمله سیستم های پشتیبان گیری ، سوئیچ های انتقال خودکار ، کامیون های سنگین و تراکتورها ، ژنراتورهای دیزل بطور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته اند. ابزار تولید چون به راحتی در هر مکان یا کارخانه صنعتی مستقر می شوند و فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند. هزینه های اجرای آنها نیز بسیار کم است.

اهمیت برد کنترل دیزل ژنراتور

برد کنترل دیزل ژنراتور وضعیت موتور یا دیزل ژنراتور را شامل می شود ، برد کنترل دیزل ژنراتور از جمله ولتاژ ، آمپر ، PR ، RMO و سایر پارامترها را بررسی می کند. همچنین برد کنترل دیزل ژنراتور در صورت خرابی موتور زنگ خطر را خاموش می کند. توابع نظارت اضافی مربوط به وضعیت سوخت ژنراتور ، از جمله فشار سوخت و مصرف سوخت (به ویژه برای هشدار دادن به اتاق کنترل در هنگام وقوع سرقت) است. سیستم های برد کنترل دیزل ژنراتور نیز گاهی اوقات برای کنترل و نظارت بر دیزل ژنراتورها مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت ایمن معدن مولد...
ما را در سایت شرکت ایمن معدن مولد دنبال می کنید

برچسب : وظیفه برد کنترل دیزل ژنراتور چیست , برد کنترل دیزل ژنراتور, نویسنده : madan immenmadan بازدید : 291 تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1398 ساعت: 14:43